14 listopada 2012

Best coats for autumn / winter 2012

W tym miesiącu nie szaleję z nowymi postami (co dało się zapewne zauważyć), przeziębienie z początku miesiąca skutecznie zatrzymało mnie w domu. Nie wychodziłam więc zbyt wiele i nie miałam okazji zrobić zdjęć. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu to się uda (o ile w końcu wyzdrowieję :)).
Dlatego też dzisiejszy post to subiektywny wybór najlepszych płaszczy na sezon jesienno-zimowy 2012 widzianych ostatnimi czasy w sieciówkach. Każdy z nich mógłby znaleźć się w mojej szafie. Jak widać dominują proste formy, lekko męskie fasony, płaszcze typu biker (czyli połączenie kroju, klap ramoneski z dłuższym wełnianym płaszczem) oraz skórzane elementy i srebrne lub złote zamki.
Ja swoje płaszcze już zakupiłam, a czy Wam wpadło coś w oko z poniższych przykładów :) ?




 wool biker coat with leather 

mango coat 2012

Gina Tricot coat 2012



Contrast sleeves masculine coat

1. Zara   2. Zara
3. Zara   4. Zara
5. Zara   6. Asos
7. Manteau Miracle Sandro   8. Mango
9. Gina Tricot   10. Oasis
11. Topshop  12. Topshop
13. Mango      14. Mango
15. Topshop    16. Mango

14 komentarzy:

  1. wszystkie sa bezbłedne i chetnie przygarnełabym kazdy z nich:) ja swoj kupiłam w Zarze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'zarowe' płaszczyki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zdecydowanie najlepsza!

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Zary wszystkie świetne, asos też niczego sobie:), sama się pewnie na któryś skuszę, ale dopiero na % :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, ciekawe propozycje w sam raz na jesień i zimę w Irlandii. Muszę się zgodzić z dziewczynami, płaszczyki z Zary są niesamowite.

    Pozdrowienia z Irlandii,

    Ania

    http://lecaffelatte.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z Wami, muszę przyznać, że ja swoje mam właśnie z Zary, w żadnej innej sieciówce nie ma tylu fajnych modeli na ten sezon :)

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do listy Liebster Blog Award więc jeśli masz ochotę na dobrą zabawę zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w takich zabawach nie biorę udziału, ale dzięki za zaproszenie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Swietny jest ten Asosowy. Szkoda jednak, ze wlasnie Asosowy ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam plaszcze Zary! bardzo ciekawy blog:) obserwujemy? annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy płaszcz jest strasznie popularny, co mnie osobiście odstarsza.
    Nie zmienia to faktu, że płaszcz mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, dziękuje za odwiedziny. Świetne propozycje! zwłaszcza 3 pierwsze zestawy trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta