26 listopada 2012

Polka dot shirt

zara short military jacket

  short military jacket - zara / polka dot shirt - zara (old) /  coated trousers - zara (old) / ankle boots - lasocki /  bag - zara


Dzisiejszy zestaw to uwielbiane przeze mnie połączenie czerni z bielą. Jesienią i zimą dominuje u mnie czerń, często przełamana jakimś kolorem. W tym przypadku zestaw ożywia delikatna biała koszula w duże grochy. Muszę przyznać, że nie jestem jakąś wielką fanką wzorów, w szafie posiadam pojedyncze rzeczy w deseń panterki, grochów, pasków czy kraty i to by było na tyle. Wybierając taki element łączę go zawsze ze stonowaną resztą. Z deseni najbardziej przemawiają do mnie grochy i paski - stuprocentowa klasyka. Biała bluzka w granatowe pasy będzie tak samo modna teraz jak i za trzy lata, to samo tyczy się nieprzemijających grochów.

Pozostałe rzeczy już znacie - mój  ulubiony militarny płaszcz z Zary, woskowane spodnie i czarne botki na obcasie. Zamiast klasycznego szalika dodałam futrzany komin z męskiego działu Reserved, kupiony rok temu na wyprzedaży (świetnie grzeje!).



36 komentarzy:

  1. Very nice outfit, I love polkadots :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie koszule w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię proste klasyczne zestawienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM taką klasykę. Zestaw wprost idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafilam na Twojego bloga dzisiaj i musze powiedziec, ze masz swietny styl! Prosto i z klasa, bez przeladowania, przerysowania, przebierania sie... :)
    Bede od teraz odwiedzac systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś absolutnie moim modowym guru! Wyglądasz szlachetnie i z klasą. Genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna koszula

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw! uwielbiam te woskowane spodnie z zary, mam je w kilku wersjach kolorystycznych i jestem z nich bardzo zadowolona! piekny plaszcz i koszula :) w ogole sama jestes sliczna i kocham Twoje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement!
      Ja te spodnie woskowane też uwielbiam, mam jeszcze wersję ze złotymi zamkami i letnie - pudrowo-różowe i też z każdych jestem bardzo zadowolona :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. jest pieknie. super komin, piekna torebka, rewelacyjne botki. zaraz szukam czegos podobnego na ebayu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak i jeszcze raz TAK!
    Zestaw idealny.
    Na ten płaszcz choruję już od dawna.
    Jesteś piękną kobietą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prostota i minimalizm jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjęcia i piękna modelka. Klasyka i ... Wystarczy aby powiedzieć Ach :)
    Te Zdjęcia są wyjątkowo udane jeżeli chodzi o portrety :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, że dopiero odpowiadam na pytanie dotyczące kapelusza.. gdzieś mi umknęło, bo staram się zawsze odpisać jak najszybciej. Kupiłam model Classic fedora w rozmiarze S (54 cm). Jeżeli chodzi o sam sklep (zamawianie, przesyłka), to wszystko bez żadnych zastrzeżeń. Sama jakość kapelusza też jest bardzo dobra. Zapakowany jest w solidne, kartonowe pudełko, więc przychodzi w nienaruszonym stanie.
    :)
    Frdora ma odrobinę mniejsze rondo od Indy. Może ci pomogą te zdjęcia: https://www.facebook.com/kapeluszeHatHat/photos_stream?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam połączenie czerni i bieli, jest klasyczne i zawsze będzie wyglądać dobrze
    zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny blog! rewelacyjne stylizacje i piękne zdjęcia! obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie. Prosto, ale ciekawie. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. klasyka w nowoczesnym wydaniu, ślicznie! <3
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! I really love your style and today featured your look on my blog.

    ♥ ZARA is the new black

    OdpowiedzUsuń
  19. Flawless outfit dear, you have such a beautiful style!

    Have a great day ahead! XX

    OdpowiedzUsuń
  20. hello!!I found you on chicisimo your outfit is stunning!i am your new follower on gfc and on lookbook would you like to follow me back?
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna torebeczka.

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  22. omg! i have to say I love it!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny płaszcz i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizcja, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja!wszystko mi sie w tym zestawie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta