12 marca 2015

Wishlist

źródło: materiały prasowe Massimo Dutti, Adidas

Marynarka i spodnie - Massimo Dutti, buty - Stan Smith Adidas

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją moją listę zakupów na najbliższe wiosenne dni.
Potrzebuję fajnego klasycznego garnituru z naturalnej tkaniny, mam nadzieję że ten z Massimo Dutti mnie nie zawiedzie i po przymierzeniu znajdzie się u mnie w szafie. Do tego klasyczne białe skórzane tenisówki (tak ja i sportowe obuwie ;)), idealne to te z Adidasa (choć ta zieleń nie do końca mi pasuje), myślę czy nie stworzyć własnych Stanów na stronie firmy w wersji biało-granatowej, biało-czarnej.
Napiszcie jaki jest Wasz plan zakupowy na zbliżającą się wiosnę?

Pozdrawiam ciepło,
Aneta

8 komentarzy:

  1. U mnie też granatowy garnitur z Massimo Dutti lub z La Redoute (tylko bym musiała zwęzić nogawki, bo w LR są proste).

    Oprócz tego białe jeansy (zamówione) i już kupione białe skórzane conversy niskie na cienkiej podeszwie z czarnym paseczkiem.
    Nie spodziewałam się po sobie tenisówek tym bardziej białych, a jednak kupiłam. Nawet już dwa razy miałam założone i całkiem ok się czułam.
    I jeżeli uda mi się znaleźć, to idealny zegarek na czarnym pasku.

    Pozdrawiam.
    Ann.78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki granatowy z Massimo? A ubrania LR gdzie kupujesz? Polecasz? Nie miałam styczności z tą marką.
      Białe skórzane tenisówki to mój najważniejszy zakup na wiosnę, sama kiedyś nie wyobrażałam sobie siebie w takim obuwiu ale ostatnio chętniej wybieram płaskie, wiec muszę mieć różne alternatywy :)
      Patrzyłaś może na te zegarki CK? Ja jestem zachwycona ich klasą i prostotą i szczerze je polecam ☺:)
      Pozdrawiam

      Usuń

    2. Z Massimo:
      Ozn. 6014/737 LNIANA GARNITUROWA MARYNARKA W GRANATOWYM KOLORZE
      Ozn. 5041/737 SPODNIE

      Z La Redoute kupuję na ich polskiej stronie. Mają spory wybór rzeczy z naturalnych tkanin. Często mają promo. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, ale czasem ciężko mi trafić z rozmiarem. Ostatnio zamówiłam trencz bawełniany z powłoką teflonową (nieprzemakalny), w ramionach leżał idealnie, ale w pasie i biuście za duży. Odesłałam, pieniążki dość szybko wróciły na konto.
      W conversach mi się ta gruba guma nie podobała, ale jak zobaczyłam, że mają skórzane i na trochę niższej, to się nie zastanawiałam.
      Przeglądałam, ale jak mi się spodobał jakiś, to miał za dużą kopertę dla mnie. Mam strasznie szczupłe nadgarstki i za duży zegarek nie wygląda na nich dobrze. Mam jeden zegarek srebrny z okrągłą tarczą i noszę codziennie, jakbym znalazła odpowiedni czarny, może z prostokątną tarczą, to na pewno byłoby to miłą odmianą. Póki co nie mam ciśnienia.

      Ann.78

      Usuń
    3. Świetny jest ten garnitur z Massimo! Zresztą ta wiosenno-letnia kolekcja jest według mnie bardzo udana i niejedna rzecz wpadła mi w oko (w przeciwieństwie do Zary - co pójdę do sklepu to stacjonarnie nic mnie nie zachwyca).
      Conversy nie przekonują mnie właśnie tą grubą podeszwą i czerwonym, granatowym obszyciem, ale białe skórzane są już dużo fajniejsze. Ja zdecyduję się na Stany, muszę kliknąć on-line, bo stacjonarnie nie mogę ich dostać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajna ta marynarka, ale chyba będzie się gniotła niemiłosiernie :(
    a dla mnie to dyskwalifikacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety len ma to do siebie, ze sie gniecie, mimo to naturalność tej tkaniny mnie przekonuje, muszę jeszcze zmierzyć i wtedy będę wiedziała czy się na nią zdecyduję.

      Usuń
  3. Witam,
    czy możesz zdradzić co to za piękny łańcuszek nosisz? Już mi mignął na kilku zdjęciach, taki z kółeczkiem i czymś jeszcze, srebrny czy białe złoto?
    Piękne stylizacje! Gratuluję dobrego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naszyjnik jest firmy Beller i wykonany jest ze srebra, tutaj zdj. z bliska: http://cleartaste.blogspot.com/2014/07/new-in.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta