17 września 2015

New In


1. Kamizelka / Vest - Zara  2. Bluzka / Blouse- Simple  3. Spódnica / Skirt - Simple

Dzisiaj przedstawię Wam moje ostatnie zakupy. Prążkowana bluzka z dekoltem w łódkę, oraz klasyczna krótka spódnica pochodzą z najnowszej kolekcji Simple. Natomiast długa męska kamizelka jest z Zary. W następnym poście zobaczycie całe zestawienie. A jak Wasze przygotowania do jesieni?

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło!
Aneta


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta