28 września 2015

Wishlist

źródło: materiały prasowe Massimo Dutti, Kazar, Zara

Sukienka - Massimo Dutti, buty - Kazar, Apaszka - Zara

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją moją listę zakupów na najbliższe jesienne dni.
Potrzebuję prostej czarnej sukienki, która będzie pasowała do botków jak i do długich kozaków. Klasyczna z lekko rozkloszowanymi rękawami, bez żadnych zbędnych ozdób, być może ta z Massimo będzie idealna. Apaszkę z krawatowym wiązaniem już mam i muszę przyznać, że oszalałam na jej punkcie. Urozmaici każdy, nawet najbardziej prosty, klasyczny zestaw i doda mu interesującego, nieco artystycznego wydźwięku. Najważniejszy zakup sezonu to długie czarne, zamszowe kozaki. Niestety mam z nimi problem, ponieważ trudno o model z ładnie przylegającą cholewką, ale mam nadzieję, że w tym roku zakup się uda.
Napiszcie jaki jest Wasz plan zakupowy na aktualnie trwającą jesień?


Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta

4 komentarze:

  1. Anetka, ja wlasnie od lat szukam takich kozakow......

    iza

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widze tych kozaków online niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneto, czy kupilas juz kozaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam je i niestety nie wyglądały dobrze na mojej stopie (mam rozmiar 40 i szczupłe nogi) ale ogólnie robią fajne wrażenie i są bardzo wygodne

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta